söndag 6 juli 2008

Utmanad! =)

Jag har blivit utmanad av MissGoldie och här kommer mina svar:

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Klippa gräset (fixat)
2. Städa ur bilen (fixat)
3. Tvätta kläder (fixat)
4. Cykla 67km
5. Planera tisdagens resa till södra Fin. (kolla på bilar)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj då, det var länge sedan. Jag var alltså 18år då och njöt av att få köra bil. Jag gick i gymnasiet och visste inte riktigt vad jag ville med livet då ännu...

Ställen jag bott på:
Född och uppvuxen i Vörå. Flyttade till Jakobstad -99 när jag började studera till Btgl. Kom sedan tillbaka till Vörå och har bott i flera olika hyreslägenheter innan jag slutligen köpte huset vi bor i nu tillsammans med min sambo Timo.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Betala av alla lån.
2. Lägga in en skaplig summa på allas sparkonton (mitt, Timos & Antons)
3. Köpa lägenheter
4. Resa
5. Skänka till välgörenhet (typ Rädda Barnen)

Jag utmanar: Carita, Ankicharlotta, Maria, Kiika, Ejdern och Nipsu

1 kommentar:

Milla sa...

en nominering finns i min blogg å hämta..:-)