söndag 31 augusti 2008

Helgens resultat!




Den första LO´n ska jag ännu försöka få med nån sorts journaling om hans tänder, men jag kläckte ingen bra ide´just nu. Jag använde bara mönstrat papper på den och jag tyckte det blev ganska bra. Har inte testat det förr.


Den andra LO´n blev ganska enkel men det behövdes inte så mycket på den, eftersom jag tyckte att pappret i sej var snyggt. Det matchade hans tröja ganska bra.


MEN jag börjar bli trött på mina bokstäver nu. Jag skulle vilja ha helt nya och inte gnuggisar längre.

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Båda är jättefina! Gillar speciellt den andra, så enkel och fin. Pappret var jättefint och blommorna passar så bra till det.

Pyzzlan sa...

Oh vilket Pepsodentsmile på den första LO'n! Den andra är jättefin och stämningsfull - undrar vad han funderar på?

Clarissa sa...

Fina LO's. Speciellt i den andra matchade färgerna väldigt bra och Anton ser verkligen ut att fundera på något....

Hanna sa...

Superfina sidor.Härligt foto på den fundersamma sonen.