söndag 7 december 2008

rädd?


Denna LO gjorde jag igår. Men det är som sagt svårt att hinna fotografera dem. Den blev inte så lyckad på foto, men jag orkar inte vänta på nåt bättre tillfälle.

Jag ville dokumentera Anton och hans funderingar kring att vara rädd. För det är väldigt aktuellt här nu just. Detta foto tog jag för en tid sedan då jag mixtrade med olika inställningar på kameran. Han ser ju verkligen rädd ut och det passade ju perfekt för temat på LO´n.

Men suck vad jag börjar bli trött på dessa alfabet!! På denna LO har jag ritat runt konturerna på alfabet som jag använt...alltså det som lämnar kvar när man tagit bort en bokstav. =) Jag tror nog att jag kommer att börja spara pengar till en silhouette eller nåt snart, för det är verkligen slöseri med pengar att köpa massa alfabet och så lämnar det över halva som inte blir använt!!

Nu ska vi gå ut och leka i snön! Ha en bra dag och kommentera gärna. Det är så roligt att höra vad ni tycker!

5 kommentarer:

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Ååå vad fin! Jättefina papper. Smart att rita bokstäverna... har också en hel bunt alfabeten där det finns allt annat än bokstaven A.. störande!

Clarissa sa...

Nämen! Man kan nästan säga att dina LOs blir bara finare och finare. Du får nog vara nöjd med dem.
Stackars lilla Anton, inte är det så lätt att vara liten i den här stora varlden. Det finns ju så mycket sånt som man ännu inte förstår.

Miss Goldie sa...

Jag tycker verkligen du har utvecklats jättemycket som scrappare. Varje LO du gör är finare än den tidigare :-) Smart och snyggt att rita konturerna av bokstäverna!

Karina sa...

Tack snälla ni för era fina kommentarer!! =) Alltid roligt att få ris och ros för det man gör, på det viset utvecklas man ju!

Lena sa...

Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!