tisdag 30 december 2008

*Snow*


Jag tycker det har varit så härligt vinter väder de senaste dagarna, så jag satte mej ner och gjorde en vinter-LO. Jag har delvis utgått från en skiss som jag hittade i en bok jag har. Jag har inte använt mullberry papper tidigare när jag scrappat, bara när jag pysslat med barnen på dagis. ;-) Det är ett roligt papper att jobba med och är så naturligt på nåt vis. Punchinella och Pearl Maker har också blivit mina favoriter. =) Det är roligt att testa olika tekniker, stilar och material.

Jag har 2 LO´s till på gång, som jag hoppas få klara idag. Här har Anton fortfarande lite feber, en besvärlig hosta och snuva, så jag har bra med tid att scrappa när vi bara måste sitta hemma.

1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Snyggt med det blåa mulberrypappret och punchinellan. Och allt matchar så bra, med snöflingorna på pappret och allt. Jättefint!