fredag 9 april 2010

Morsdagskort x2


När vi var lediga över påsken passade jag på att scrappa lite. Borde beställa mera foton, för jag hittade inga jag ville scrappa....så istället blev det 2 morsdagskort. Tänkte ge ett till min mamma och ett åt svärmor. :o)
Det blommiga pappret, som inte riktigt är i min smak, fick jag när jag vann bloggcandy. Vet inte om jag skulle kunna använda det på en LO, men här på korten tyckte jag det passade bra till två medelålders kvinnor!! ;o)

De blev ganska lika varandra. Bara bakgrundspappret och bokstäverna som skiljer dem åt.

Känns verkligen som jag är ute i god tid med korten. ;o) Gäller bara att hitta nån fin present till dem båda nu då.

Roligt att du kokade in hos mej! Ha det bra!

2 kommentarer:

Heidi Backman sa...

Jättefina kort! :o)

Linda sa...

*kikar in* Du är klok du som förstår dej på att vara ut i god tid! :)