onsdag 28 april 2010

Nellie 4 år

Vi har en del kalas på kommande, så jag har passat på att göra kort. I måndags var jag också till Vasa och hadlade alla presenter, morsdagspresenter osv. Kände mej riktigt nöjd. Tyckte det var bäst att få det undan så länge jag orkar gå på stan i butiker. Sedan när babyn kommer, så är det inte heller så enkelt att sätta sej i bilen och åka iväg på shopping.

Nåja, detta är ett kort åt en tjej som vi är familjebekanta med. Försökte mitt bästa att få kortet att gå i rosa, en färg som inte det finns så mycket av i mitt förråd. Men jag fick lite grejer i bloggcandy + att jag köpt lite på loppis. Bokstäverna var vita och jag lade rosa chalk på. På baksidan finns ännu en liten journalingruta där jag gratulerat från oss alla. Blev faktiskt ganska nöjd med kortet och färgerna.

Idag är det så fint väder, så vi ska nog gå ut nu. Men igår passade det fint att sitta och pyssla då det regnade å snöade om vartannat. Har ännu 2st. kort jag borde få gjort, men det är inte så bråttom med dem ännu.

Ha det bra allesammans och roligt att du kikade in hos mej!


5 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilket fint kort! Jag tycker också att rosa är svårt och har fått bättra på lagret litet för att kunna göra rosa kort. Hoppas allt är bra med magen! Ha det gott!

Miss Goldie sa...

Jättesött kort! Den rosa nyckeln i filt var ju en kul detalj. Rosa ÄR fint och du lyckades bra :-)

Karina sa...

Tack för era fina kommentarer. Jo, magen mår nog bara fint. Men den börjar nog kännas aningen tung nu...skulle gärna få gå hastigt nu denna månad!! ;o) Hoppas din mage mår bra också Pyzzlan.
MissG, jag tyckte också om de gulliga nycklarna. De kom med i bloggcandy jag vann för en tid sedan, fanns i många olika färger.

Heidi Backman sa...

Jättefint kort! :o)

Clarissa sa...

Så vackert!!
Karina, jag vill ge dig ett försenat "kort", var så god ♥
http://www.youtube.com/watch?v=uP5C-O2FQgk&feature=related