fredag 4 november 2011

Alex 1år

Äntligen känns det som jag är på G igen. Det brukar bli så till hösten, då mörkret kommer. Då finns det inte så mycket annat att göra och det känns roligt att scrappa igen. Jag har också handlat lite material och varit på ett jätte intressant Ung-Martha möte, där vi hade scrapbooking som tema. Jag fickäven tips via en blogg om en härlig tidning, inzpira magazine, som jag köpt och även önskat mej en prenumeration på av tomten ;o) Så nu hoppas jag att kunna ta igen mycket av det som lämnat under min "svacka".



Denna Lo handlar om Alex 1års dag. Jag valde att inte dokumentera nåt här, eftersom jag skrivit så mycket i hans "första bok". Det var knepigt att välja ut foton, jag skulle ha velat ha med så många och funderade ett tag på att göra en dubbel. Men nu blev det så här och jag är riktigt nöjd. Insåg att blått och brunt går att blanda också. Jag har "fastnat" lite i den blåa pojkfärgen och skulle gärna scrappa i lite andra färger också.

Tack för att du kikade in!


Inga kommentarer: