lördag 22 november 2008

2 nya!



Här kommer 2 nya LO´s som jag gjorde igår kväll. Jag har inte haft så mycket egen tid denna vecka då Timo varit borta. Men det var destu roligare att sätta sej ner igår kväll och pyssla lite.
Jag har kommit på mallarna till dem båda själv. Jag verkar ha svårt att följa färdiga mallar, eftersom jag aldrig gör det... =)
Den första handlar om hur mycket Anton tycker om att vara med och bada/duscha. Den andra lite om hans hår. Men jag blir tokig på dessa alfabet!!! Man är ju alltid utan de bokstäver man behöver! Tror nog jag ska spara till nån apparat snart!!
Kommentera gärna! Ha en trevlig helg!

4 kommentarer:

Clarissa sa...

FINA båda två!! Den första är nog din bästa Lo, tycker jag. Perfekt.
Också den andra är jättefin och Anton har en speciell och härlig frisyr.
Trevlig helg!

Miss Goldie sa...

Jättesnygga! Fint matchade båda två och bra journaling (du har så snygg handstil jämfört med mig)

Karina sa...

Clarissa: Tack, det var ju roligt att höra! Blev faktiskt nöjd med den.
MissG: Tack! Tja, inte vet jag nu om jag har så bra handstil, men den får duga. Tycker det blir personligt att skriva själv.

ZozzosLiv sa...

Jätte fina Lo.sar Karina!!Så syöt o charmi pojk har du å...Du je så dukti på ti match färgår me Fotografien:-) Kram