söndag 30 november 2008

Smile


Jag har haft ett litet uppehåll nu när jag inrett mitt hobbyrum och flyttat alla saker. Ännu är det inte färdigt, men så pass att jag idag kunde sätta mej ner och göra min första LO vid mitt nya skrivbord. Ytan är stor, nästan som vårt matsalsbord som jag hittills suttit vid, så jag är mycket nöjd!

Fotot på LO´n är från ifjol denna tid när de tog foto vid dagmamman. Han är så söt med sina små fjun på huvudet, ett lite "pillimariskt" smile och glimten i ögat. Det var lite svårt att scrappa fotot, eftersom det var ganska stort och pappret var ganska "klart i sej". Men jag blev nöjd med resultatet. Kommentera gärna!

7 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Wow, det här är nog din bästa LO hittills! Otroligt snygga papper som matchar varandra bra. Fina dekorationer och söt pojke också :-)

Karina sa...

Oj, tack MissG. Jag blir riktigt glad av det du skriver. Du är ju en stor inspirationskälla, så kanske jag lärt mej nåt!? ;-)

Anonym sa...

Snyggt! Jag blev speciellt förtjust i bandet som blir ett hjärta i din dekoration!

Clarissa sa...

Jag är tvungen att upprepa: Wow, det här är nog din bästa LO hittills! Jag tänkte just i dag, att Anton får nog ett fint album med alla dessa LOs som du har gjort.
Ha det så bra!

Pyzzlan sa...

Nämen den var ju för fin! Perfekt upplägg för ett så underbart foto. Jättebra helt enkelt.

Karina sa...

Tack snälla ni för alla fina kommentarer! Det värmer!

Ejdern sa...

Mycket ståtligt! Och ett sånt fint foto!