onsdag 5 november 2008

Grattis Emma 10år


Här kommer nu min LO som jag gjort åt systers flicka på hennes 10års dag. Först väntade jag länge på att pappret skulle komma (beställde från Sverige) och när det väl kom så var det ett tunt papper...vilket ställde till lite problem. Tycker de kunde skriva ut om det är ett tjock el. tunt papper eftersom de annars skriver mycket annan info om papper i web-butikerna. Nåja, det om det...jag löste det hela med att limma upp hela LO´n på ett vitt papper sedan och hade det att ligga i press.

Pappret passar henne perfekt eftersom det både är tufft och mjukt, precis som hon är som person. Just nu älskar hon dödskallar, så detta var som gjort för henne! =) Bokstäverna har jag pyntat med lite glitterlim för att få mera liv i dem.

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Den blev jättelyckad! Hoppas hon blev glad åt den!

Clarissa sa...

Vilken häftig Lo. Emma tyckte säkert om den och jag tror att den berättar mycket om henne.Lite tuff men också mjuk som du skrev.

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Den blev jättefin, fint papper. Den blir hon säkert jätteglad åt! :-)

Pyzzlan sa...

Vad fin den blev! Tufft men roligt papper du hittade och vilken fin och personlig present det blev.

Pyzzlan sa...

Jag har något åt dig i min blogg :-)

ZozzosLiv sa...

Ojj va fiiina lo.sar du ha laga. e je så fint tå du ha laga samma färgor på pappre såm på korten. Ojj va emma sku var glad för lo.n såm d ha laga åt on. He sku nu jag vaar iaf.:-) Kram/sosso