lördag 1 november 2008

Sötnos

Här kommer en till. Passade på när Anton sov middag. Detta foto har jag inte tagit själv utan min syrras sambo som är "amatörfotograf". Har flera seriebilder av just detta tillfälle och jag tycker det är så härliga bilder som jag ville göra nåt mer av. Anton är bara lite över en månad på bilden och vi sitter ute på terassen på villan. Han är insvept i sin mysiga fleecefilt...åh, tänk jag minns ännu denna stund som igår. Min alldeles egna baby i min famn!! =)
Kommentera gärna om du ändå kikat in.

Nu ska Anton och jag fara och tända lite ljus på gravarna! Önskar er en skön helg!

2 kommentarer:

Clarissa sa...

Oj vad flitig du har varit!
Så underbart foto på lilla Anton och LOn är vacker också. Vilken härlig lugn stämning. Jag förstår nog, att du minns bra den där stunden.
Trevlig helg.

Anonym sa...

Hejsan. Linda W här :-) Gud så söt han är..Nog är ju spädbarnstiden något så underbart men kort!Fort blir dom stora damen/gubben med massa viljor :-) Om det blir fler barn för oss så tänker jag nog inte stressa/oroa mig som jag gjorde i början med T och i stället bara njuuuuta..