lördag 1 november 2008

Lite nytt!




Igår kväll fick jag sån´inspiration och här kommer resultatet. Det blev hela 2st. LO´s. Den första handlar om Antons passion för kaffe...precis som sin pappa! =) Jag har gömt en journaling (story) under hjärtat där uppe.
Den andra handlar om hans älsklings bil som han kör med här inne. Även där har jag gömt en journaling undet det vit-stjärniga pappret. Jag har använt bokstäver i läder på båda och det var helt ljuvliga tyckte jag.
Håller även på med en LO år min systers flicka som fyller 10 år. Men den är inte riktigt klar, så jag laddar upp den sen.
Fotograferade dem i ljuset från fönstret här inne imorse, så de är inte så bra i färgen. Hoppas jag hinner med ännu mera i helgen!

2 kommentarer:

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

så fina! gillade bil-LO´n, fina papper och bra upplägg:-)

Miss Goldie sa...

Ja, det har du rätt i, den liknar faktiskt skissen!