lördag 27 december 2008

Bygga högt!


I denna LO ville jag dokumentara Antons stora intresse för att bygga klossar. Jag lade lite pappersremsor som symboliserar klossar han bygger på varandra. I journalingen ville jag få med ganska mycket, så jag använde en sorts OH-journaling ruta. Från ett annat foto klippte jag ut ett torn han bygt och lade 3D-kuddar under.
Hoppas på att hinna scrappa lite till idag. Men jag tror jag ska ta en promenad i det härliga vädret först.

Kommentera gärna om du kikar in! =)

2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Härligt med starka färger! Och vad smart att klippa ut tornet från ett annat foto!

Du frågade om fotona på mina vinter-LO. Jag har ritat med pennverktyget i Photoshop några gånger runt fotona. Så det ser ut som om det är ritat med en vit penna, men egentligen är det alltså ditlagt före framkallningen.

Karina sa...

MissG: Ok. Jag har sett det där på andra foton också och det är så snyggt.