torsdag 25 december 2008

Gott & blandat!! =)

Den första är det ganska länge sedan jag gjorde. Jag ville experimentera lite, så jag har sytt lite i kanten och bokstäverna är gjorda av band.
Här var pappret ganska färdigt i sej, vilket ibland är lätt och ibland svårt. Jag gjorde rubriken som en glad mun, eftersom han är så glad på fotot. Jag använde punchinella för första gången och det var verkligen roligt att pigga upp en LO med.
Även detta var ett papper som var ganska färdigt i sej. Jag lade bara till "en remsa" i matchande blå. Fotot tyckte jag blev lyckat och knepigt. Det är taget där ute när Anton kikar geon terasstaketet. Rubriken blev lite svår...jag ville få in is/snö och att han biter, så det blev "isbit". =) Här lade jag lite punchinella runt rubriken för att lyfta fram den. Jag har även använt Pearl Maker för första gången (på kanterna av den blåa pappersremsan) och jag bara älskar dem!!

I den här LO´n ville jag dokumentera Antons brinnande intresse för fordon. Han bara älskar att köra småbilar, traktorer och lastbilar...ja, allt som har hjul och rullar. Jag försökte rama in traktorn han kör med pärlor i en cirkel, men det syns kanske inte så bra. Pilligt arbete var det iaf. =)

Kommentera gärna om du kikar in. Det är alltid roligt att höra vad ni tycker!! Ha en fortsatt skön julhelg!!



2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Oj, vad många fina! Du har verkligen blivit sååå duktig! Min favorit av alla var nog Isbit, den var sååå fin. Många fina detaljer och rubriken var så fyndig :-)

TV-LO:n vad också fin. Det går ju hur bra som helst att använda rosa åt en pojke också. Snyggt!

Karina sa...

MissG: Tack för dina fina kommentarer. Jag blev själv mest nöjd med "Isbit" också. Visst, man kan använda rosa åt en pojke. ;-)