söndag 18 januari 2009

Du är en filur

Här kommer dagens LO. Jag kom mej så sent igång, så innan jag var klar var dagsljuset bortblåst. Så jag fotade den på mitt scrapbord i lampljuset...så den blev inte så bra i färgerna.
Jag börjar ha använt de bästa foton och papper jag har nu, så det är svårt att få ihop nåt man blir riktigt nöjd med. Men jag brukar ju försöka få använt upp större delen av mitt lager innan jag fyller på, för annars lämnar det bara att ligga på hög.

Denna LO handlar om vår lilla filur som blir allt knepigare ju äldre han blir! =)

5 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Ååååh vad fin! Jag gillar bokstäverna, pärlorna, pappren och färgerna - ALLT!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

super fin!! Älskar färgerna!!

Clarissa sa...

Supersuperfint!!!!

Karina sa...

Tack alla för era fina kommentarer! =)

Maria sa...

Han ser verkligen finurlig ut, du har hittat en bra rubrik! Fin LO igen!