lördag 17 januari 2009

Rolig min

Här kommer en LO som jag gjorde redan förra söndagen, men som jag inte hunnit fotografera då det blir så fort mörkt om dagarna. Jag har av nån anledning samlat på mej röda/vinröda papper som jag inte riktigt fått nån användning för. Men här sitter Anton på en datastol som är vinröd och då passade jag på att matcha det med pappret. =) Den var lite svår att fotografera, eftersom jag använt bara tjocka papper och den böjde ihop sej. Anton råkade vara och peta på Pearl maker pärlorna innan de stelnat, så nån är lite tillplattad! ;-) Tror snart att han får börja sitta med mej och pyssla. Han har blivit jätte duktig att klippa med saxen och visar alltid intresse för att se vad jag gör när jag scrappar.
Idag hade jag tänkt scrappa, men jag hade inte alls nån inspiration. Jag får liksom inte mina papper att passa de foton jag har nu just...hm...krävs lite funderingar...Men det kan vara roliga utmaningar ibland. =)

Ha det bra!

5 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Snygga papper och fint upplägg!

Maria sa...

Du har lyckats matcha färgerna jättebra! Roligt att Anton gillar pyssel, snart kanske vi får se hans första LO i bloggen :-D

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefin LO! Snygga papper.

Karina sa...

Tack för era fina kommentarer! Hoppas på att hinna med lite scrapping snart då Anton vilar middag! =)

Clarissa sa...

Vad roligt att höra, att också Anton börjar scrappa:D Spännande att se hur hans första Lo ser ut.
En pigg och glad Lo har du här!