söndag 11 januari 2009

Kusiner & fammo


Här kommer en ROSA LO!!! ;-) Inte så ofta som jag använder den färgen. Fotot är taget när vi är på Timos systers kalas i somras. Anton sitter tillsammans med sina kusiner och fammo. Anton har alltid tyckt om kusin Tim som är 8år. Han är en lugn och snäll kille som tilltalar Anton. De kan leka hur länge som helst och ingen av dem tycker om att behöva skiljas åt. Fammo tycker Anton också om. Vi hälsar på varandra nästan varje vecka och han vet att hon alltid bjuder på nåt´gott. =)

Jag har tyvärr blivit helt frälst i Pearl Maker & filtband...det finns nästan på varje LO jag gör nu! Kom just på att jag har lite rosa punchinella också, som jag ännu ska piffa upp den med. Men jag hann fotografera före, så det kom tyvärr inte med på bild.

Kommentera gärna om du kikat in!!

6 kommentarer:

Clarissa sa...

Den här LO´n är absolut en av dina bästa! Fotot är lyckat och med Pearl Maker & filtband blir allting så fint. Rosa färgen passar så bra till temat!

Miss Goldie sa...

Jätte, jättefin! Stilren och snygga dekorationer! Underbart papper! Vad heter det, jag har inte sett det där pappret förr tycker jag.

Jag har massor med olika filtband som jag inte använder längre, jag har lite tröttnat på dem på mina LO:S. Du skulle kanske vara intresserad av att köpa några? Vi sku verkligen behöva ordna nån träff nu så vi kunde sälja lite av våra grejor!

Karina sa...

Clarissa: Tack! Roligt att höra.

MissG: Tack! Pappret tror jag att jag beställt från Magdas. Iaf. är det från Heidi Swapp "runway-broken rose" heter det. Det är du ett dubbelsidigt papper och baksidan är svart med stora vita rosor.
Jag gissar att du har en massa material som jag kunde tänka mej att köpa! ;-) Skicka nåt foto på det du vill bli av med! =)

Miss Goldie sa...

Tack för svaret! Jag vet inte om jag hinner fota det som jag vill sälja, lite fullt upp nu eftersom det är sista veckan innan jag börjar jobba. Håller på med dagisinskolning + att det är en massa andra saker som ska skötas innan jobbstarten. Men om vi har nån scrapträff ska jag leta upp allt jag vill sälja.

Maria sa...

Det är väl inte tyvärr att använda pearl maker och filtband! :-) Blir ett mjukt och fint intryck och här har du ju verkligen bevisat att man kan scrappa i rosa till små killars album också! :-D Jättefint!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Åå vad fin rosa Lo, älskar verkligen pappret och pearl maker och filtbanden är så fina.Borde nog skaffa mig pearl maker jag oxå:-)