torsdag 8 januari 2009

Slut-spurten!! =)

Idag njuter jag av min sista lediga dag innan jobbet och verkligheten kallar igen. Vilket bättre sätt att njuta och koppla av finns det, om inte att scrappa!? =) Så här kommer 3st. rykande färska LO´s. Det är inte världens bästa fotograferings väder idag, så det får ni ha överseénde med. ;-)

Den här LO´n är jag kanske inte riktigt nöjd med. Jag ville pröva nåt´ lite vågat och annorlunda och resultatet blev så här. Jag ville lyfta fram motivet i grundpappret med Pearl Maker, men de där "dropparna" var för svåra att göra...men det var för sent att ändra när jag börjat på! ;-)

I denna LO ville jag lyfta fram Antons och moffas speciella relation. Jag ville skriva ganska mycket, så jag använde en större OH-journaling ruta. Jag tycker filtband ger ett mjukt och behaglig intryck, vilket jag ville få fram i denna LO. Därför använde jag kanska mycket av det.

Det här pappret gillade jag verkligen. Jag ville behålla det som det var och lade bara till lite mönstrat papper, journaling och lite dekorationer. Han ser så allvarlig ut på fotot. Han hade just vaknat och fått sin katt och satt i säckstolen och kollade TV. Jag gillar de här alfabetet som jag använt på denna LO. Men jag vet inte om jag fått nåt´måndagsexemplar eller vad det är, för vissa bokstäver är jätte svåra att få loss ur arket.

1 kommentar:

Clarissa sa...

Bra, nu syns alla fina LO´s mycket bättre.
Stiligast är Ikea LOn, men den där med moffa och moffas pojke är också bra. Vår moffa tyckte att den var jättefin:)