tisdag 24 februari 2009

2 nya! =)


Idag var vi till pulkbacken med några bekanta + att det fanns massa andra barn där. Anton stor trivdes och vi åkte i nästan 2 timmar. Detta tog tydligen ganska bra på hans krafter, för han vaknade just och har sovit 2h. Under tiden har jag hunnit scrappa 2st. LO´s.

Den första tyckte jag var så härligt papper. Men det var lite svår scrappat eller så är det bara jag som hade brist på ideér. Men jag blev ganska nöjd med resultatet ändå.
Den andra var ett färgstarkt och härligt papper. Jag klippte ut en blomma på fri hand av det prickiga CS-pappret och chalkade det i kanterna. Sedan blev det en och annan dekoration för att piffa upp. Själva fotot har jag länge velat scrappa men först nu hittade jag ett passligt papper. Tyckte det var så söt närbild på honom...fast han har just ätit och är lite kladdig runt munnen och blå om näsan för han hade ramlat och slagit näsan där ute! =)
Jag har verkligen njutit av att få scrappa dessa dagar jag varit ledig. Så avkopplande och roligt. Ska se om jag tar en sista LO ännu ikväll...har en i planerna redan! ;-)
Men nu ska vi äta mellis och dricka kaffe!

6 kommentarer:

Ejdern sa...

Vad söta!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefina båda två! Gillar speciellt den andra, härliga färger!!

ZozzosLiv sa...

Härliga färger som vanligt...Å nu kåm ja poå na anna ja tycker åm på dina LO.sar. He je rubrikren du har allti såå häftiga o bra o passand rubriker...:-) Kram

Heidi Backman sa...

"Närbild" var min favorit av dom här 2! :-) Men båda var jättefina! :-)

Karina sa...

Tack för era kommentarer. Alltid lika roligt!

Zozzo: Tack! Rubrikerna är svåra...ibland vet jag genast och ibland får jag lägga Lo´n till sidan ett tag innan det kommer. =)

Clarissa sa...

På ett enkelt sätt får du så fina LO:s. Det syns att du har hållit på rätt så länge redan. Var just och tittade också på dina gamla bilder för att få inspiration. Jag har alltid så mycket material, många bilder på mina LO:S, men vad kan man göra åt det, det är ju min stil det.