söndag 1 mars 2009

...klippa...

I helgen har jag inte scrappat så mycket. Har haft en massa bus och skoj med familjen istället. =) Vilket också är värdefull tid!
Jag gjorde en LO idag när Anton vilade middag. Jag älskade pappret i sej och blev nog nöjd med slutresultatet. Men det är lite väl färgsvagt för att vara mej...men kul att variera lite. Även här ville jag dokumentera nåt och denna gång var det när Anton klipper med sax. Jag minns så bra att jag en dag kom hem från jobbet och Timo berättade att han lärt sej att klippa med sax. Han hade hittat den själv och testat...sen dess klipper han nästan varje dag! =)

Kommentera gärna om du kikar in! =)

6 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Helt fantastisk LO juh!!:-) Jag trodde att du hade stämplat på pappret. Jätte häftigt!!:-) Måste nog säga du är jätte duktig på att anv pearl makern. De blir så jämna och fina:-) Kraam

Clarissa sa...

Anton är så duktig på att klippa och hans mamma är så duktig på att scrappa :D

Miss Goldie sa...

Snygga färger och kul med de "sax-formade" remsorna!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Älskar pappret! Jättefin LO och upplägget är fiffigt med saxformen!

Karina sa...

Tack för era kommentarer! Alltid lika roligt att läsa!

Zozzo: Den i nedre högra hörnet har jag nog gjort själv + att det är "färdiga pärlor"...så inte är jag SÅÅÅ duktig!! ;-) Haha!

Pyzzlan sa...

Vilket härligt papper du har hittat. Kul ide med saxen och rubriksättningen. Alltid roligt att se nya ideer.