söndag 8 mars 2009

*Swimming pool*

Här kommer helgens LO i en uppfräschad blogg. Jag fick så lyckade foton senast jag fotade på sim&lek, så jag ville scrappa några av dem. Jag valde att inte ta med nån journaling, eftersom jag dokumenterat simkurserna på ett annat ställe. Han älskar att fara under portarna/maskarna när han ligger på en flytdyna och leka att han kör racerbåt!! =) Detta har blivit en skön avkoppling för hela familjen på söndag kväll. Skönt att avsluta helgen med simning och bastu och efteråt är vi alla slöa och slappa och bara myser i TV-soffan! =)

Håller ännu på med en till LO, men den tror jag inte att jag hinner få klar idag. Bloggar den en annan dag.

Hoppas ni alla har en fortsatt skön kvinnodag & söndag. Kommentera gärna om du kikat in.

4 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Verkligen härliga foton! Och nog ser man ju vems pojken är alltid. Ha en skön söndag!

Miss Goldie sa...

Väldigt lyckade foton! Snygg LO!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Fina färger och foton. Enkel men superfin helt enkelt!!

ZozzosLiv sa...

Fin LO. Mjuka färger. Riktigt harmonisk o liten sötis:-) Kram