lördag 14 mars 2009

Traktor killen

Nu när man börjar få lite vårkänslor, går det bra att passa på att scrappa nån sommarbild som ännu finns kvar. I denna LO har jag inte följt nån mall och jag funderade ganska länge hur jag skulle lägga upp den. Det gröna pappret var i full storlek, men jag klippte till det lite och limmade upp på ett orange papper som matchar traktorn. =) Den vågiga blåa pappersremsan upptill är en dold journaling där jag skrivit om Antons stora intresse för traktorer. Jag funderade länge om jag skulle lägga med filtremsan eller inte...men det blev så mycket pärlor, så jag ville tuffa till den med lite stjärnor. Traktorn på fotot är dock en traktor på ett museum vi var till i somras där det fanns djur och gamla maskiner osv. Det fanns en hel rad med traktorer och han skulle såklart provsitta ALLA!!! =)

Jag skulle så gärna ha velat testa mina stämplar som jag köpt. Men jag tyckte inte att det passade in på dennna LO. Jag får ta nya tag imorgon. Nu ska vi väcka Anton och göra oss klara att fara till mina föräldrar. Min syrra och hennes familj kommer också, så Anton får leka med sina kusiner och vi vuxna får planera vår Vuokatti resa v.15.

Kommentera gärna om du kikat in! Ha det bra!

5 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

He je så häftigt tå du "voåg" använd så starka färgor. O he vaar allti så fiint!!:-) Jag o sku vill konn he :-) Kraaam

Heidi Backman sa...

Det var ju en färggrann lo :o) Har aldrig tänkt att orange och blått skulle passa så bra ihop! :o) Fint!

Clarissa sa...

Vilken fin Lo i matchande färger. Bra att du vågade prova , nu kan vi härma dig:)
Bloggens nya outfit är också lyckad. Vackra pigga färger!
Ha det så bra ♥

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefin, starka färger som matchar! Jättefint upplagt!

Karina sa...

Tack för era kommentarer! Jo, det blev en aningen färgstark LO, men jag gillar det. Beror lite på vad LO´n handlar om...Ibland måste man våga matcha lite oväntade färger för att få variation. =)