söndag 1 februari 2009

4:e mapp & 4:e fotot...

Hittade denna utmaning i Clarissas blogg. Istället för att uppdatera bloggen med nån LO, så kommer här mitt 4:e foto ur min 4:e mapp. Ganska gulligt foto av Anton när han sitter nyvaken i sin vagn med tutten i munnen. Konstigt att se honom med tutten...den har han inte haft på 1,5år nu!! =) Men det var en vana som gick hur bra som helst att klara sej utan, för han hade ändå inte varit nån "stor tuttare". Hmm, nu borde vi istället ta itu med "sova-i-eget-rum"...han har alltid sovit i egen säng, men i vårt sovrum. Han har ett eget lekrum dit vi planerat att lägga även hans säng. Men vi har bara skjutit på det hela tiden och jag vet att det aldrig kommer nån "passlig tid" för just det. Men det är ju så mysigt att ha honom nära och se honom sova så sött och höra hans små andetag...så kan han komma och mysa med oss när han vaknar. Nåja, tids nog ska vi vel nog försöka, tar ingen stress över det!

Ha en skön söndag! =)

1 kommentar:

Clarissa sa...

Jag skrattade också, för jag visste att det skulle vara ett foto av Anton. Oj, vad han är gullig där bakom tutten. När man ser hans glada och pigga ögon blir man också själv glad ♥.