torsdag 12 februari 2009

Bröllops kort

Verkligen länge sedan jag uppdaterat min blogg nu med nån LO. Jag har gjort en beställning på material och väntar på 3st. spännande paket! =) Foton har jag redan beställt och fått i postlådan. Så nu ska jag bara tålmodigt vänta...vilket inte är min starka sida!! ;-)
Igår kväll gjorde jag ett bröllops kort. Vi ska på bröllop på lördagen, på alla hjärtans dag...mysigt! Hittade en modell i en blogg som jag lite följde och gjorde min egen tolkning av. Blev ganska nöjd. Kan hända att jag ännu sätter in lite småa detaljer...datum osv. Baksidan har jag ännu inte klar. Där ska jag dikta nåt från oss till brudparet.


Önskar er alla en trevlig helg och en mysig alla hjärtans dag!

4 kommentarer:

Clarissa sa...

Aha, den här bloggen uppdateras ännu :))) Bra! Brudparet får ett vackert kort, får vi se.
Roligt när man vet att ett paket är på kommande men det måste vara JÄTTEroligt att vänta på 3 paket!!
Jag har 3 st. presentkort till Sinooperi. Borde slippa dit så småningom.
Har du lyckats med ♥ ♥ ♥ ? Att infoga dem i bloggen, menar jag ;)

Miss Goldie sa...

Jättefint kort, fina färger!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Superfint kort, jättesött med hjärtan på pappret. Fint med alla pärlor! (jag har blivit helt såld på att sätta pärlor på ALLT...);-)

Karina sa...

Tack för era kommentarer! =)

Clarissa: Jo, visst är det kul att vänta på paket...men jag föddes inte med värst bra tålamod... ;-) Så tiden blir lätt lååång!! Jag försökte fixa in ett hjärta igår i bloggen, men lyckades ej. Du får nog ta och förklara närmare hur du gör. ;-)