söndag 15 februari 2009

Liten blir stor


Den här LO´n blev jag inste speciellt nöjd med, iaf. inte med rubriken. Jag blir snart tokig på dessa alfabet!! Aldrig finns det de bokstäver man behöver + att de ska vara i rätt färg!! = en omöjlig kombination! Nåja, jag får snart 3 paket på posten som borde underlätta min brist på material. Men jag får nog börja söka efter nån apparat som kan göra bokstäver, för det är ju egentligen ganska oekonomiskt har jag konstaterat.
Nåja, jag tyckte att det var ett lyckat foto av Anton (men det ser lie otydligt ut här på LO´n) som jag ville scrappa. Jag har den senaste tiden börjat konstatera att vi inte har nån liten kille mera....han blir snart 3år!!! :-o Hjälp vad tiden går fort!!

4 kommentarer:

Clarissa sa...

Lugna och harmoniska färger!
Inte är han så stor ännu, lillpojken Anton. Bilden är faktiskt bra.

Miss Goldie sa...

Jättefina bokstäver tycker jag! Har du skrivit själv och duttat på med pearl maker, eller?

Karina sa...

Tack för era kommentarer!

Clarissa: Jag tycker bara att det går så hastigt framåt. Ibland önskar man att man kunde stanna tiden...Men varje ålder har sin tjusning.
MissG: Jag har skrivit själv med penna och sedan duttat på med pearl maker. =)

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Här är en till som känner igen fenomenet med bokstäverna... ;-) Fin LO och snygga bokstäver!