tisdag 17 februari 2009

Julen -08

Den här LO´n gjorde jag igår kväll. Jag passade på att fotografera den idag när jag kom hem då det var solsken. =) Men brrr...kallt var det!!
Jag ville få med många foton på denna LO + lång journaling, så det var ganska knepigt. Men jag blev nöjd. Jag tyckte pappret var jätte mysigt och behövde inte så mycket extra dekorationer. Jag klippte fotona med mönstersax och limmade upp på fotomatta. Journalingen är en OH i plast som var stor nog för att få med allt jag ville skriva. Hjärtat och granen är dekorationer i styv filt.

Kommentera gärna om du kikar in!

4 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Härligt "julig" LO!:-) O va dukti du je ti få journalingen att sii bra uut!!Liten stiili påjk å:-) Kraam

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefin Jul-LO!!
Kanske man borde ta sig i kragen o scrappa julbilderna innan en ny jul är här...

Clarissa sa...

♥ Vilken glad julstämning. ♥ Har du redan fått alla 3 paket?
Sportlov är på kommande, vad skönt att vara ledig en hel vecka, hinner kanske scrappa.
Ha det bra!

Karina sa...

Tack för era kommentarer!

Clarissa: Jag har fått 1½paket...de hade "glömt" mer än hälften av mina papper från ett ställe...suck. Så jag väntar på rästen därifrån och ännu ett som inte kommit. *spännande* =)