onsdag 18 februari 2009

Nytt material & "min hörna"!! =)

Nu har jag fått mina 3 paket!!! Så nu har jag massor med nya härliga material, dekorationer, foton och annat smått och gott. Kliar verkligen i fingrarna nu. Men ikväll hinner jag inget för jag ska på föräldramöte till jobbet. Men nu är det bara 2 dagar kvar i jobb, sedan är jag ledig 4 dagar och då är det inte svårt att lista ut vad jag ska göra! ;-)
Passade på att fota mina grejer och även min lilla hörna. Jag har ju delat rummet med Timo hittills, för han har haft sitt databord här. Men för en vecka sedan "flyttade han ut" till sitt musikrum. Så nu har jag heeela rummet för mej själv. Skrivbordet jag köpte av en bekant är jätte stort med mycket yta och många förvaringslådor. När jag var till Ikea köpte jag en jätte bra ställning med 9st. småa lådor där jag har mina dekorationer osv.

Ps. Tyvärr går inte alla bilder att klicka på så de blir större!!! Jag har suttit och kämpat och laddat om nu flera gånger...Ni måste förstora själva sidan....ska försöka fixa det en annan dag. Hinner inte nu just!!

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Härligt härligt!!Håppas på na fina alster nu tå bare:-) kram

Clarissa sa...

Vilket fint arbetsrum du har och bordet är bra. Vi har ett nästan likadant, men inte lika städat.
Ha ett trevligt minisportlov i scrappandets tecken.