fredag 20 februari 2009

Vad månne du funderar på?

Här kommer en LO som jag gjorde igår kväll. Inspirerande och roligt nu med nytt material. Jag har börjat gilla papper som är lite "färdiga i sej" och man får koncentrera sej på fotot och dekorationer + att det går snabbare att scrappa.

Har använt såna där småa bokstäver som jag sett många har på sina LO´s nu. Ganska roligt att använda, men man kunde bra göra såna själv också kom jag på. ;-) Månadskorten tyckte jag också om, ett roligt sätt att datera LO´n. Filtblommorna tyckte jag jätte mycket om. De ger ett mjukt och härligt intryck.
Nu drömmer jag bara om en ny kamera...jag vet jag har tjatat om det länge nu. Men jag kan inte bestämma mej hur mycket jag vill satsa och vilken sorts kamera jag vill ha. Jag blir så irriterad då det tar så länge att kunna ta flera foton efter varandra med den jag har. Då det äntligen kommer bild i rutan, så har det jag ville fånga försvunnit = Anton! :-)

Yes!! Nu har jag 4 dagar ledigt. Då ska jag satsa på att hinna scrappa. Men så klart ska vi nog vara ute om det är väder. En tur till pulkbacken blir det absolut!! =)

2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jättfin! Du har fått fotomattan att matcha perfekt med fotot så det matchar väldigt bra.

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefin! Jättefina papper och dekos och fint upplägg! Ääälskar verkligen det "färdiga" pappret. :)