söndag 22 februari 2009

Alltid med skorna på

Här kommer en LO som jag gjort nu på morgonen. Jag ville dokumentera när Anton alltid springer på med skorna här inne. Det började i somras och sitter ännu i. Vi har skor över allt i huset och han byter xxx-antal gånger / dag. Han vet i vilken garderob han ska gå och så tar han de skor han vill ha...vinterskor, gummistövlar, sandaler, finskor....you name it!! =)
Han har även börjat ha favorit kläder...så om ni undrar varför han har den turkos&svart-randiga tröja på många foton, så är det just för att det är hans favorit. ;-)
Jag beställde några CS med såna där upphöjda små prickar på och de var bara för härliga. Ger ett helt annat liv åt LO´n. En journaling med swirls upptill har jag gömt bakom, eftersom jag ville ha med ganska mycket text för att minnas hans passion för skor.

Kommentera gärna om du kikar in!

2 kommentarer:

Clarissa sa...

I det här vädret passar det bra att scrappa och vilken HÄRLIG LO!! Massor med fina detaljer. Det syns ,att det var roligt att göra den.
♥ sportlovshälsningar!

Miss Goldie sa...

Härlig LO - allt matchar så fint!