söndag 22 februari 2009

Racerförare

Här kommer dagens sista LO. Jag tyckte det var så lyckat foto på Anton när han kör sin racerbil här inne med hörselskydden på. Han älskar den bilen och han kör hårt så det "dambar" säger han. Han leker att han åker till olika ställen, han skruvar den och tvättar den.

Jag tycker om att experimentera och använda lite olika färger och denna blev ganska gräll i sin färg. Men jag blev ändå nöjd med den. Den gröna CS är egentligen lite mörkare i färgen, det framkommer dåligt på fotot.

Nu tror jag vi ska gå ut en sväng i snöyran och sedan ikväll ska vi fara och simma & plaska!! =)

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ojj va du utvecklas fort nu!! Du je så bra ti match färgor...E var så fint...Allt passar så bra ihop me varader...Jätte fina Lo.sar boåd tvoå!!Kram

Miss Goldie sa...

SNYGGT! Jag gillar de små söta bilarna och hur du klippt det rutiga pappret och satt bokstäverna där emellan. Man får verkligen en känsla av racerbilstävling med det där pappret. :-)