måndag 23 februari 2009

Du är en liten fixare

Här kommer en "morgon LO". Härligt att få vara ledig och kunna scrappa på morgonen. Jag gillar att dokumentera vardagliga saker, eftersom jag ofta glömmer att skriva upp det och hans "Min första bok" redan börjar bli så full. Så denna LO handlar om hans intresse för att fixa och trixa! Han älskar att vara med och göra "kill-grejer" med moffa och pappa. Man ser hur hela han lyser upp och njuter av att få vara med och greja.
Jag har börjat tycka det är intressant att utgå från en skiss, så här har jag följt en skiss från Page maps. Jag har en MASSA små bitar av mönstrat papper som jag använde mej av. Jag har även använt en sån där som skär kanterna från makingmemories, det var lite knepigt att använda den...men man lär vel sej! =)

Ska se om jag hinner scrappa lite så länge Anton vilar middag sedan. När han vaknar ska vi fara till mina föräldrar. Mamma skulle laga klimpsoppa!! =) Syrrans skulle komma dit också, så då får vi ta med pulkan och åka lite med kusinerna.

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Häftig LO:-) Jätte fiin!!Kram

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.


Lisbet