måndag 13 april 2009

Födelsedagskort


Jag har inte scrappat på länge nu eftersom vi varit på resa till Vuokatti. Resan var toppen och det var så härligt med lite semester och tid med familjen. Anton åkte slalom för första gången och han ville köra alla dagar. Han började tom. tidigare än sin mamma!!! ;-) Vädret var fint och vi pulkade, simmade, grillade korv och hade skoj.

Idag fyller systers sambo och vi ska dit på kalas. Jag passade på att scrappa ett kort nu på förmiddagen då vädret är så dåligt och vi inte gick ut. Kan lägga in en bild på Antons premiär tur i slalombacken också.

Ha en fortsatt skön dag!!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Stiligt födelsedagskort. Man har sett så många barnkort så kul att se hur snyggt man kan få till vuxenkort också!

ZozzosLiv sa...

Va FIINT kort Karina!!Verkligen!!Jag tycker allt je så passand me varaar!!
GO Anton!!Va dukti du jie!!:-)
Kram

Clarissa sa...

Vilket karlaktigt kort du fick till i blått-svart-rött! Jättesnyggt är det också.

Heja Anton!!

Karina sa...

Tack för era kommentarer, det värmer! Jag har ju lite lättare att få till "kill-kort" än "tjej-kort". ;-)
Anton pysslade också ett kort åt Fredrik, men det hann jag inte fotografera. Han var SÅ nöjd då han gav det!! =)