söndag 26 april 2009

Jag kan...& eye of the tiger


ÄNTILGEN!!! Min blogg är uppdaterad!! Känns som det är evigheter sedan jag scrappat och det är det ju också. Tacka vet jag färdiga scrapping papper, de räddade min dag! =) Jag hade noll inspiration och en sjukling här hemma, så tiden och orken var knapp. Men jag kände att jag bara MÅSTE få göra nåt med mina händer och få tankarna på annat håll en stund.

Den första LO´n handlar om hur Anton räknar. Här har jag stämplat en ram runt fotot innan jag satte dit det. Piffat upp med lite pärlor och blommor.

Andra LO´n handlar om hans roliga miner. Jag har tidigare gjort nån LO om andra miner och här är en ny. =) Hans miner är många och här leker han tiger!

Denna helg blev allt annat än vi tänkt oss. Anton fick hög feber på fredag eftermiddag + att han haft ett långt uppehåll i bajsandet. Idag äntligen kom ett lass, men vi har kämpat oss genom natten och halva dagen. Han blir så olycklig, lessen och orolig. Mätte just 40 grader men hans humör lättade då han fick bajsat. Blir att vara hemma med honom imorgon, eftersom Timo börjar jobba igen efter 3mån.´s permittering. Han ska till Vanda och montera. Annars är det han som brukar vara hemma med Anton när han är sjuk, så slipper jag fixa med vikarie osv. Så jag minns inte när jag senast skulle ha varit hemma med sjukt barn!

Nu måste jag få lite frisk luft. Ska ta en promenad. Tvättade förnstren på utsidan igår och hade tänkt ta insidan idag. Men hittills har jag bara varit inne idag, så kroppen skriker efter frisk luft!!

Ha det bra!!



6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jättefina båda två, gillade speciellt den stämplade ramen runt fotot på den första LO:n

ZozzosLiv sa...

Jötte fina båda två. Du har lagt till häftiga detaljer på den första. Fina papper du hittat:-) Du är så duktig då du är igång:-) Kraam

Clarissa sa...

"Roliga miner" LO:n är fin, "Anton räknar" ännu finare. Vackert papper och den där ramen med pärlor och blommor super fin!
Hoppas Anton mår bättre. Här har vi också en sjukling, eller två egentligen. R. har feber och hosta och hunden Arthur är jättedålig. Så lessamt!

Karina sa...

Tack för era kommentarer!

Clarissa: Låter inte trevligt. Är han allvarligt sjuk Arthur? Hoppas dina båda "gossar" kryar på sej och att du slipper undan. Ha en bra vecka!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefina båda två! Härliga papper, jag gillar de lite "färdiga" pappren, bra att ha när tiden är knapp och inspirationen inte flödar. Supersnyggt med det stämplade runt fotot!

Clarissa sa...

Arthur är nog allvarligt sjuk, men lider inte. Vi får se hur länge vi får ha honom kvar, inte länge, tror jag. 14 år blev han i februari så han är nog en gammal hund.