måndag 27 april 2009

Slalom killen!

Länge sedan min blogg blivit uppdaterad en vardag. Men idag är jag hemma med Anton som är febrig och jag passade på att scrappa när han sov middag.

Här har jag scrappat Antons första åktur i slalombacken när vi var till Vuokatti i april. Jag valde att inte ta med nån journaling eftersom jag dokumenterat det i hans vanliga fotoalbum ganska ingående. Hans kusin Emma hjälpte honom på med skor och skidor och jag åkte med honom i backen. Han orkade ca. 6-7 åk/gång och han tyckte det var SÅ roligt och åkte varje dag. Jag var en ganska stolt och förvånad mamma kan jag säga och roligt var det. =) Sedan när vi kom hem berättade han det åt alla han träffade, så han var nog en stolt kille själv också.

Jag gillar dessa bokstäver som är upphöjda och "skumgummi-aktiga" (de heter säker nåt annat...) Har dekorerat med lite snöstjärnor, pärlor och stämpel. Blev riktigt nöjd med den.

Kommentera gärna om du kikar in!
Ps. Det var till skillnad från igår, inget bra fotoväder idag. Så fotot av LO´n blev lite grynig.

5 kommentarer:

mjauen sa...

vad fin LO! Det gula pappret bröt av på ett passligt sätt. Var har du hittat snöflingorna?

Lena50 sa...

Härliga LO:er kikat runt lite, och det var mycket fint.
Vad tråkigt med lille sjuklingen, hoppas han snart mår bra!!!/Lena

Anonym sa...

vad fina LOn du gör!! man blir riktigt inspirerad :)

ZozzosLiv sa...

Åååh vilken fin lo...Cool grabb du har...Häftigt upplägg på LO.n...O vilka fiina snöflingor..Kraamar!!:-)

Karina sa...

Tack för era kommentarer! =)

Snöflingorna tror jag att jag hittade på Tiimari för nån tid sedan.