tisdag 28 april 2009

Det gör ont...

Här kommer dagens "under tiden Anton vilar middag - LO". =) Jag har varit hemma med honom ännu idag, men nu är han nog feberfri och pigg igen. Imorgon blir det mommo & moffa dag som vanligt när det är onsdag.

Jag har haft lite gröna papper liggandes som jag inte riktigt fått nån användning för. Men när jag såg de här två fotografierna på Anton fick jag genast inspiration att använda dem. Upplägget kom jag på själv...den taggiga stora fotomattan symbolisera taggarna på spikmattan. Det prickiga pappret matchar den prickiga madrassen och grönt finns ju i dem båda. Lite pärlor, blommor och stämpel piggade upp den sedan.


Anton var väldigt fundersam när jag köpt spikmattan. Han kände på den och var orolig när nån av oss lade oss på den...för den pickade ju så!! Här tog han av sej tröjan och skulle prova han också...men det gick ju inte...men benen som han hade kalsongerna på gick bra en stund! =) När folk kom hit just när vi skaffat den ville han genast visa vilken konstig grej vi skaffat som man ska ligga på!! :-D



Kommentera gärna!! Ha det bra!

Ps. Fotot av LO´n lyckades jag få lite "grynigt" idag också...får skulla på det tråkiga vädret!!;-)

2 kommentarer:

Clarissa sa...

Bra, nu fick jag se, hur spikmattan ser ut=), men "under tiden Anton vilar middag - LOn" var också roligt att se.
Det syns att du har haft en vilopaus. Nu är du tillbaka med nya fina idéer. Följade, tack!

ZozzosLiv sa...

Shit vilken häftig LO...Jag kan nog inte undg¨från att återigen säga...Karina du är super på att matcha papren med fotona:-) Duktigt!!Kraamar