torsdag 7 maj 2009

Kort x3

Här kommer två morsdagskort och ett födelsedagskort som jag gjort för en tide sedan, men bara glömt att fotografera. Morsdagskorten ska Antons mommo å fammo få. Vi ska alla samlas hos mina föräldrar på söndag och fira alla mammor/mommo/fammo! =) Jag gjorde dem nästan exakt lika, bara lite spegelvänt och olika färger. Såg att de svarta bokstäverna inte hade så bra lim, så jag måste sätta mera lim under dem...så därför ser de kanske lite sneda ut.

Födelsedagskortet ska Antons kompis få som har kalas på lördag. Tyvärr kan jag inte åka, eftersom vi ordnar bussresa till Ikea från jobbet på lördag. Men Timo & Anton ska fara och vi var och handlade en present idag. =)

Det var allt för denna gång. Jag märker att jag inte har samma lust att sitta och scrappa nu när det blivit så härligt där ute och det finns massor att göra där. Men alltid kommer det nå regniga dagar då man kan sätta sej ner en stund. Borde göra en material beställning igen...vi har många kalas på sommaren och så ska vi på bröllop. Så då får jag iaf. scrappa kort! =)

Ha det bra!!

5 kommentarer:

Heidi Backman sa...

Väldigt fina kort du har gjort! :o)

Clarissa sa...

Mommo och fammo fick så fina kort. De var säkert jättenöjda. De där är ju som små konstverk, liknar inte kort som man köper i butiken.

Karina sa...

Clarissa: Jo, alla blev nog jätte glada för sina kort! Jag tycker det är jätte roligt att ge bort saker jag själv gjort. =)
Hur går livet utan er hund? Du har inte många veckor kvar i jobb nu? Eller ska du vara nåt på dagis? Ha det bra!!

Clarissa sa...

Det är tomt, tyst och trist utan vår härliga Arthur.
Jag ska nog arbeta ännu en månad före semestern.
Ha det så bra du också!

Miss Goldie sa...

Hej, du har en utmaning i min blogg.