lördag 4 april 2009

Underbara du & humor


Här kommer lördagens "under tiden Anton vilar middag" LO´s. =) Jag vet inte vad det tog åt mej idag, men det blev definitivt mera blommor än vad jag brukar klassa som ok...kanske jag får skylla på våren!? ;-)
Jag har länge haft pappret med hjärtan på, men inte fått nån användning för det. Men till denna mysiga närbild på Anton tyckte jag det passade bra. Jag ville få en kärleksfull känsla och utseénde i LO´n.

Dena andra LO´n ville jag dokumentera Antons humor. Jag valde att skriva en kort journaling bakpå LO´n, eftersom jag kom på journalingen för sent. Han förstod sej ganska tidigt på skämt och skoj och hans pappa har en rolig lek med honom där de svänger om de 2 första bokstäverna i orden, så det låter hel galet och tokigt. Denna lek älskar han och har så roligt åt.

Kommentera gärna om du kikat in. Ha en fortsatt skön helg!!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Superfina! Speciellt "underbara du" tycker jag extra mycket om. Den är så rofylld.

Pyzzlan sa...

Underbara du är just bara underbar! Så fint foto. Du är ju himla produktiv för övrigt, du gör ju nya LO'n nästan varje dag!!

Karina sa...

Tack!
Pyzzlan: Nja, så produktiv är jag inte!! Det blir nog bara på helgerna som jag hinner och orkar scrappa. =) Men alltid roligt att ha nåt att se framemot.

Clarissa sa...

Nya fina idéer igen! Anton ser så skojig och glad ut. Jag tror att han har ärvt sitt sinne för humor också från sin mamma:)
Nästa LO´n kommer säkert att handla om Vuokatti. Ha en härlig och trevlig resa!

Heidi Backman sa...

Väldigt fint! "Underbara du" blev min favorit! :o)