söndag 17 maj 2009

Byggare Bob godis

Här kommer en 10 minuters godis-LO!!! =) Jag gjorde den igår kväll när jag hade en stund för mej själv. Ville dokumentera Antons favorit godis. Som sagt tog den inte länge att göra och dekorationerna är tom. tre godisar!! ;-)

Svårt att hitta nån tid att scrappa nu. Helgen har bjudit på otroligt härligt väder och vi har varit ute hela dagarna. Jag har iaf. gjort två beställningar på material från Norge & Sverige. Vi har flera kalas & ett bröllop i sommar, så då tänkte jag iaf. scrappa kort.

Ha det bra!!!

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Vilken kul idé att dekorera med godis :-) Jätefin LO blev det!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Underbara färger! Häftig idé att sätta godis på LOn!

Clarissa sa...

Mums vilka härliga färger!

ZozzosLiv sa...

Jätte fiin LO...Så fina färger o pappret mes swirlen på och den lilla blomman påsatt...MEN hur kom du på idén att sätta på godis???Fasiken vad smart!!:-) Kraam

Karina sa...

Tack för era kommentarer!
Tja, är man "dagistant" och pysslar allt från skrot till glitter, så då är det inte så konstigt att det hamnar nån godis på min LO!!! ;-) :-D

Heidi Backman sa...

Jättefin LO! :-) Och vad fiffigt att använda godis som dekoration! =D