söndag 24 maj 2009

Födelsedagskort

Känns som det mest blir kort för min del nu just. Men inget fel i det heller, man får ju sitta och pyssla en stund iaf. =) Detta kort är till min systers kille som fyllde 2år 21.5. Kalaset har blivit framflyttat lite eftersom vi i omvarv drabbats av allt från magsjuka, RS-virus och förkylningar. Kan inte förstå att det är 2 år sedan han kom till världen!!! Vilket i sin tur betyder att vår kille blir 3år om 1mån., dvs. 21.6. :-o

Det var allt för denna gång!! Väntar fortfarande på mina paket från Norge & Sverige!! *roligt*

Ha det bra!!

3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Blått o brunt i färgkombination kan inte bli annat än perfekt!!:-)Jätte fint!!
Kraam

Pyzzlan sa...

Jättehärligt killkort! Så fint med blått, brunt och stjärnor. Var har du hittat dedär Prima blommorna? Dem har jag letat efter.

Karina sa...

Tack ska ni ha!! =)
Pyzzlan: Oj, de är ganska gamla, så jag vågar inte säga. Men nån Svensk butik är det...typ ScrapAddicted, Skaparlusten eller nåt sånt.