onsdag 1 juli 2009

2 kort....i brist på annat!!!


Juni månad var verkligen en skral månad när det gäller scrapping. Ett blogginlägg lyckades jag med!!! :-o Jag har massor med foton att scrappa och även material att använda, men nu på sommaren finns det så mycket annat att göra. Kanske kommer det nån regnig dag ännu under semestern och då är det mysigt att sätta sej och scrappa.
Här kommer iaf. två kort. Anton fick ett på sin 3års dag och det andra är till Antons dagmamma. Båda är fotade i dåligt ljus...men det får duga!

Här njuter vi iaf. av semestern. Jag och Anton började nu på måndagen och Timo börjar nästa vecka. Det är så härligt att bara ta dagen som den kommer och njuta. Vi vill inte fylla semestern med en massa planer och "måsten" utan bara göra det som känns bäst för dagen!!! =)

Hoppas ni alla får en riktigt skön sommar!!!

3 kommentarer:

Clarissa sa...

Anton fick ett fint kort!!!Var har du hittat alla roliga figurer som du har på kortet? Och färgerna tyckte jag jätte mycket om.
Dagmamman fick ett stiligt kort som hon säkert uppskattar.
Jag körde förbi dig just när jag hade varit och handlat. Hoppas du hittade vackra blommor! Ha det så bra och njut av semestern.

Karina sa...

Clarissa: Tack. Jo, båda mottagarna av korten blev nog jätte glada! =)Figurerna på Antons kort har jag skurit ut från ett vanligt scrapping papper. Fanns massa gulliga djur på hela pappret.
Jaha, jag såg dej inte. Hade fullt upp att titta på blommor å Anton. Passade på att köpa lite mera blommor nu när de har billigt! =)
Ha en fortsatt skön semester du också! Kram

Sandra sa...

Jo, det är inte lätt att ta sig tid att scrappa i sommarvärmen - men nu börjar det vara scrapparväder! Jättesöta kort, jag blir alltid imponerad av att folk orkar laga kort.