söndag 5 juli 2009

Äntligen!!!!


Jippiii, idag har jag scrappat en ny LO. Passade på nu på förmiddagen då det är så dåligt väder. Det går inte att beskriva hur roligt det var att sätta sej ner och scrappa en LO igen!!! Inspirationen flödade och jag skulle kunna göra dem på löpande band nu. Ibland är det bra att ha en paus.

Lo´n handlar om då Anton började gå på pottan och vi tog bort blöjan. Det var straxt innan han fyllde 3år och han var så nöjd och glad själv. Färgerna på hans tröja matchade jag också i pappren på LO´n. Turkos och brunt tycker jag är vackert tillsammans. Jag hittade också ett band som passade in som jag lade lite droppar på.

Jag har också gjort ett kort för nån dag sedan, som min mamma ska få då hon fyller år snart. Enkelt men somrigt! =)

Brrr....känns verkligen inte som sommar där ute idag. Nu när vi alla har semester och kan njuta. Idag ska vi fara på loppis här i kommunen och se om vi skulle hittat nåt skoj. Annars tar vi dagen som den kommer och njuter av att få vara tillsammans!!!

Kommentera gärna om du kikarin och ha en fortsatt skön sommar!!!
Ps. Tyvärr är fotona av LO´n & kortet inte så bra. Tog dem just i mulet väder. Men jag väntar en ny kamera på posten i början av veckan!!! =) Då hoppas jag mina foton blir lite bättre!!

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Väldigt snygga båda två! Vad roligt att du äntligen fått tid för lite scrapping igen!

ZozzosLiv sa...

Härliga alster du gjort på sistone!! Grattis med framgången på pottan;-) Här hemma börja emilia va torr på dagarna olyckor ibland men förståss inte på nätterna;-) Jonathan har nyligen börjat gå på nytt ppå pottan. Han både kissar o bajsar på morgonen. Ibland på dagarna kommer inget o ibland massor i pottan...Hua,, hoppas de snart blir blöjfria inom 1år iaf. För blöjjor är ju sååååååå dyra...:-(

Men iaf wlcome back to the scrapworld!!!:-)
Kraam

Pyzzlan sa...

Härliga färger i LO'n och vad fint att få pottpremiären dokumenterad. Jag har också haft så knappt med scraptid, men hoppas hinna göra nåt under semestern. Ha det gott!

Clarissa sa...

Roligt att se nya alster här igen. Du har alltid så fina detaljer, satt länge och stirrade noga:)Det syns att det var roligt att scrappa!Kanske det kommer mera?
Ha en fortsatt skön semester du också.