torsdag 9 juli 2009

lek & bus...


Perfekt väder för lite scrapping idag. I denna LO ville jag dokumentera våra promenader/cykelturer till Norrvalla. Vi går inte bara dit för att se på "dambi" på bilarna, som jag tidigare gjort en LO om, utan även för att rutscha, gunga, gå i minigolf banorna och kasta stenar i vattnet. =)

Jag har länge haft detta papper, men inte fått passat in det med nåt foto. Men här tyckte jag det passade in bra. Jag gjorde 2 fyrkanter av enfärgat papper som jag chalkade i kanterna och lade ovanpå varandra. Det fick bli som fotomatta. Under fotografierna finns en journaling. Lek & bus- bokstäverna har jag chalkat.

Nu har jag äntligen fått min nya kamera, som jag SÅ länge längtat efter. Det är helt otrolig och precis vad jag ville ha!!! Så har jag fotat mycket tidigare, så kan ni gissa hur mycket jag fotar nu!!! ;-)



Kommentera gärna om du kikar in!

2 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Snyggt upplägg på sidan och väldigt lyckade färgkombinationer! Verkligen lyckad LO - och vilka härliga action foton sedan. Ha det gott!

Rasses mamma sa...

Jätte härlig Lo