tisdag 14 juli 2009

Molly & ett kort....


Semester vädret vill tydligen inte bli bättre än så här, så då blir det äntligen scrappat lite mera. LO´n blev jag inte riktigt nöjd med. Pappret tyckte jag passade med färgerna på katten. Men det var svårt att få in så många foton på ett mönstrat papper. Det är konstigt, ibland har jag tyckt att de "halv färdiga" pappren är lätta att scrappaoch ibland inte...undrar vad det beror på!!?? Jag ville i alla fall få med mycket text och alla foton, så detta blev resultatet. Denna katt är honom mycket kär och jag ville dokumentera detta så klart.


Kortet är till Antons kusin som fyller 11år. Vi ska dit på kalas på onsdagen.


Tack för att du kikat in hos mej!!


3 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken gullig LO på två gosiga kompisar! Jättefint kort också - det är säkert uppskattat. Ha det bra!

ZozzosLiv sa...

Fina alster...Lo.n är såå mysig han är såå söt:-) Kram

Clarissa sa...

Vilken söt LO och kortet är fint...Gillar båda. Jag har blivit så lat, att jag inte orkar dra fram mina scrapsaker utan sitter vid dartorn och digiscrappar i stället, men detta ska det bli ändring på, lovar jag.
Semestern fortsätter! Ha det så bra.