tisdag 21 juli 2009

Bröllopskort





Jag brukar inte lägga ner så mycket tid och energi på ett kort. Men denna gång kändes det annorlunda då det var till ett bröllop. Jag ville få det stämningsfullt och romantiskt...och så här blev resultatet. Jag blev ganska nöjd...framsidan känns ännu lite tom, så kom gärna med förslag om nån dekoration.

Inbjudan gick i vinrött o. vitt och det går som ett tema genom hela bröllopet. Därför ville jag även göra kortet i de färgerna. Hoppas det blir bättre väder till lördagen och att de kommer att få ett vackert bröllop.

Jag ligger verkligen efter med min scrapping nu. Jag har en hel hög med foton på scrappingbordet och en hög med foton att framkalla. Vi var ju på en semester-tripp till Saarijärvi tors-sön och då hade jag fotat 450 bilder!!!! :-O Nåja, jag har ännu nästan 2v. semester kvar och jag hoppas hinna scrappa lite mera då.


Roligt att du kikade in hos mej och kommentera gärna!!

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jättstiligt kort i fina färger. Om jag ska komma med förslag ang. framsidan så skulle jag säga att du kunde ha en större blomma på mitten där du har hjärtanen och minirosen. Då skulle det kanske fylla upp lite mer. Men det är nog snyggt som det är också! :-)

Karina sa...

MissG: Tack! Jag har suttit och pusslat med många olika blommor, men fick inte det att passa som jag ville...nåja, jag har nån dag att klura på det ännu! ;-)

ZozzosLiv sa...

Jättefint kort...Håller lite med med missG...Men ljuvligt o stämningsfullt oavsett...:-) Fin vikning också...Kraamar

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort! Såg att det smög sig in ett litet stavfel i texten "varann"...