söndag 26 juli 2009

busfrö

Här kommer en LO som jag ville tänja på gränserna lite med. Jag ville få in skarpa kontraster mellan färgerna och även lite "flickiga-färger". Men jag vet inte vad jag ska tycka och säga...inte passar det riktigt med dessa färger till en "kill-LO"!? Eller så är jag bara ovan...tänk så konstigt det är med pojk-/flickgrejer. Nåja, jag fick ju testa iaf. om det blir nån fler gång får vi allt se. ;-)

Har äntligen fått köpt mej en multi-printer nu också som jag ska försöka lära mej finesserna på. Hoppas att jag kommer att ha nytta av den i mitt scrappande.

Igår var vi på ett helt ljuvligt och underbart bröllop. Kärleken lyste i ögonen på brudparet och de var så vackra och fina tillsammans. Jag kommer länge att minnas den stämingen och känslorna som fanns i luften. Tänk så underbar kärleken kan vara och hur fint det är att dela det tillsammans med någon man verkligen älskar. Så ta hand om er och er käresta, det finns inget vackrare än kärlek till en annan människa!!!

Det var allt för mej för denna gång.


1 kommentar:

Clarissa sa...

Det lönade sig att testa flickiga färger till en pojk-Lo! En rolig Lo och knapparna är pricken på i:et. De är ju där nere, men iaf :)

En multi-printer är bra att ha, jag sku inte klara mig utan.