onsdag 29 juli 2009

Ett kort


Idag fyller min pappa år och vi har varit där och kalasat hela dagen. Igår kväll skulle jag göra ett kort och jag ville göra en annan modell än de andra jag gjort tidigare. Roligt med lite variation. Jag blev riktigt nöjd med resultatet, även om själva kortet var enkelt. Jag fick äntligen användning för de gråa bokstäverna som jag tyckt varit fula....men här passade de riktigt bra och gav en manligare touch på kortet. Tom. min pappa tittade flera gånger på kortet och tyckte det var fint!! =)

Ja-a, imorgon njuter jag av min sista semesterdag. Timo har redan börjat jobba i måndags. Men vi har haft en skön semester och jag har verkligen njutit av varje dag och känner mej utvilad.

Roligt att du kikade in!!!

1 kommentar:

ZozzosLiv sa...

Jätte gulligt kort:-)
Kram