lördag 1 augusti 2009

På stranden


Den här LO´n passade jag på att göra idag då det bara regnade ute. Fast till kvällen blev det ju riktigt härligt väder. I veckan fick jag hem en hel HÖG med foton på posten, bl.a. från vår semester tripp. Den här bilden är tagen från stranden utanför vår stuga, där Anton lekte varje dag. Han älskar att bygga med torkad vass, samtidigt som han nynnar för sej själv en trudelutt. =)

Först var jag helt tom i skallen och inte hittade jag nån skiss jag ville använda heller. Men så fick jag ihop en själv och jag blev riktigt nöjd.

Får se om jag hinner med nån mer scrapping i helgen. Vi funderade att vi ska fara en sväng till Stundars imorgon. Ikväll bakade jag pizza och blåbärspaj som vi även bjöd mina föräldrar på. Mumsigt!!

Roligt att du tittat in. Kommentera gärna!

6 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken mysig LO och vilket underbart foto!! Ett härligt minne att ha i vintermörkret sedan. På tal om Stundars har jag just lagt upp en LO med foton därifrån. Där finns ju mycket kul för barnen så ha en kiva dag om ni far dit och glöm inte att ta med kameran!

ZozzosLiv sa...

Jätte lovely LO...Skissen du gott efter måste ha varit deliscious!! För upplägget är fantastiskt!! Jag gillar LO.n skarpt!!Kraam

Karina sa...

Zozzo: Tack!! Skissen är nog tagen ur min egen skalle ;-)

ZozzosLiv sa...

Jag ville att fotona skulle se gammaldags ut...Som på tv...Med kameran tog jag fotona färdigt svartvita. Sen drog jag vita streck med skuggning på datorn lver fotona...(svårt att förklara)

Jaahaa så du ritade inte skissen först på pappret? Janå ibland är det dock bäst att inprovisera;-)

Kraam o gontt

Heidi Backman sa...

Jättefint upplägg! Själv har jag svårt att hitta på eget, eller jag orkar helt enkelt inte, det tar för lång tid! =D
Härlig LO!

Miss Goldie sa...

Åååh, vilka fina och mjuka färger! Och fotot är jättesött! Snyggt upplägg också!