tisdag 25 augusti 2009

Du är vår mumsbit


Augusti månad innebar "back to work" och mindre tid för scrapping igen. Vädret har fortsatt att vara fint också, vilket gjort att jag inte haft lust att sitta inne vid bordet. Vi har plockat en hel del bär också.

Ikväll råkade jag kika in i denna blogg: http://missgoldies.blogspot.com/ och beslöt mej för att vara med i tävlingen. Jag var så sugen på att göra en LO och en tävling lät utmanande. LO´n man skulle lifta var helt underbar och jag inspirerades av färgerna och blommorna. På den lila CS har jag stämplat en ram runt. Blommorna på min LO blev mera koncentrerade till ett hörn. Jag tyckte ändå att LO´n såg lite tom ut, så jag satte dit ett band med några dekorationer på. Rubriken (mumsbit) kom jag på när han sitter och mumsar på ett knäckebröd.

Verkligen roligt att få scrappa igen. Jag passade på under tiden mina killar var till svampskogen =) Skriv gärna nån kommentar om du kikat in!


Ha det bra!

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Ååååh, så fin! Helt underbar! Så härlig stämning över hela LO:n på nåt vis. Tycker det är en av dina allra bästa LO:s! Och vad kul att du ville vara med i tävlingen! Du var verkligen snabb :-)

Sandra sa...

Håller med föregående talare, än av de bästa! Så fin och harmonisk bild och kul rubrik :)

Clarissa sa...

Roligt med en ny LO. Den är så fin!! Väldigt lyckade färgkombinationer. Verkligen , en av dina bästa.

ZozzosLiv sa...

Jätte JÄTTE fin LO!!:-) Såå mysig och heelt underbar...Jaa jag kan inte annat säga, detta måste vara din finaste LO!!:-) Kraamar

Heidi Backman sa...

Verkligen en jättefin LO! :o) Blommorna blev så snyggt också! :o)

Karina sa...

Oj, tack snälla ni. Vad roligt att läsa. Egentligen är ju inte detta en "jag" LO...blommor, band osv. Men roligt att pröva på ibland.