söndag 30 augusti 2009

Sommar 09

Våra foton från semester trippen har länge legat och väntat på att bli scrappade.Men jag har dragit mej för att ta itu med dem, eftersom det är många foton och jag vill få med flera foton på en LO. Men jag hittade en passande skiss på Scrap skethces by Moma som jag följde ganska exakt.
Det är svårt att scrappa med många foton tycker jag. Men jag blev ganska nöjd med resultatet iaf. trots att det är på gränsen till att vara för mycket på en och samma LO enligt min smak. Jag har en dold journaling bakom fotona som berättar om vårt äventyr i denna otroligt roliga och sevärda park. Där fanns massor att göra och se på. Rekommenderas för småbarnsfamiljer!!! Det gröna bandet är ett armband som vi fick då vi betalade in oss.

Ännu finns det många foton kvar att scrappa från denna tripp. Men det blir en ny dag med nya utmaningar.

Kommentera gärna om du kikat in. Ha det bra i höstvädret!!

3 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Duktigt med så många foton på en LO! Lyckas jag få med två får jag vara nöjd :-) Härliga sommarminnen att titta tillbaka på i vintermörkret. Ha det gott!

Heidi Backman sa...

Blev ju jättebra fastän du har många foton! :o) Man ser ju helheten av semestern mycket bättre med flera foton.(känner också bra igen platsen, vi var också dit i sommar) Själv vill jag också ha in flera foton på en LO från t.ex semestern, julen och födelsedagen men tycker alltid det är lika svårt att scrappa sidor med flera foton. Har faktist aldrig heller testat att göra en "dubbel-LO" det skulle kanske vara enklare ibland..

ZozzosLiv sa...

Jätte fin Lo...Gillar sättet du använt många bilder på!!:-) Bra jobbat!Kram