lördag 5 september 2009

Sov så sött

Vädret är inte det bästa idag, så jag passade på att scrappa när Anton vilar middag. Jag printade ut ett gulligt foto där han ligger i sin säng och sover. Jag valde att inte ta med nån journaling, eftersom jag dokumenterat samma sak i hans bok. Han har alltid med sig sina två älsklingskatter och trasor när han sover. Hos dagmamman har vi halverat det till en katt och en trasa! ;-) Han njuter av att få vila middag och har alltid sovit ganska bra.

Det blev en ganska enkel LO med en färg som jag sällan använder...ROSA!!! :-O


Ha en fortsatt skön höst! Kommentera gärna!

7 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Jättegullig LO med snyggt upplägg! Fotot är ju såå gulligt också. Ha det gott!

Miss Goldie sa...

Sååå söt LO (och söt kille också)! :-) Passar jättebra med rosa! Pappret är jättefint, ett sånt vill jag också ha!

ZozzosLiv sa...

Åååh vilken gullig LO...Härligt upplagt.Jätte underbart!!Kram

Clarissa sa...

♥ Vilken söt Lo ♥
Mina scrapsaker ligger på bordet i vardagsrummet och väntar på mig, de har faktiskt väntat många dagar redan:)

Camilla sa...

Wow, Karina, vilka snygga och stiliga alster! Och eran A är ju för gulla... Tack för att du tipsade om din blogg! :o)

Anonym sa...

Hej! Underbar LO som vanligt;) Har ju kikat här jättemånga gånger förut men aldrig kommenterat men har alltid tyckt du har helt underbart:)Jag å vill.... bara jag sku kom mig till.....;)Jessica

Karina sa...

Tack för era fina kommentarer, det värmer!!